The bikini is oooooon

Idag har jag fotat ute med Fanny i skogen bland massa grönt gräs och fina vita blommor. Blev jättefina bilder på henne! Ska lägga in dem imorgon i min nya kategori ''photoshoots'' och förhoppningsvis nu när jag äntligen fått mitt stativ kommer det många bilder där. Nu har jag suttit ute i solen en stund med min bikini och snart hämtar mamma upp mig så ska vi åka och äta och sedan hämta min lillebror hos min mormor. Ikväll ska jag jobba lite på bilden som jag ska göra färdigt imorgon i skolan och skriva ut ett papper till SO:n. Jag ska också läsa två böcker till svenskan och engelskan. Mycket att göra nu innan sommarlovet!! Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim