MIN BRODER

Tänkte bara visa hur gullig min storebror är. Han gjorde den här tatueringen på sin under arm och skrev mitt och min lillebrors namn, tycker det är jättefint! Eftersom han är medveten om att den kommer finnas där hela livet. Ja, iallafall.
Nu är jag hemma och ska till ridningen. Det är tävlingar där idag, så för oss blir det bara teori. Jag och Rebecka ska hem och duscha och sånt efter ridningen, sedan åker vi ner en sväng på vårmarknaden som är här i helgen. Jag hoppas dem har några Justin Bieber-tishor, för då blir dem mina! Eller Lil Wayne-linne hade varit fränt också.. Marknadsgodis är ju ett måste iallafall! Ikväll åker jag ner till stugan igen och är där tills imorgon.
Uppdateringen har sugit och det är pga att internetet inte funkat nere i stugan. Vilket jag tycker är jättedåligt. Men hoppas ni får en bra lördag och en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim