konfis

Den 12:e maj, 2012, så konfirmerades jag med ett stort gäng härliga killar och tjejer. Dem flesta var från min gamla klass och vissa hade jag inte en aning om, men nu är nära. Vi började med konfirmations träffarna i höstas och sen dess har vi träffats varje onsdag och haft super ku ihopl. Jag känner att jag har gjort något, typ viktigt i mitt liv. En punkt som jag ska ha med mig hela mitt liv och det är ju bara en grej man har chans att göra till en gång i livet. Nu har jag gjort det och det känns fantastiskt! På själva konfirmationen så gjorde vi en massa roliga uppträdanen och min väns pappa filmade allting, så jag ska be att få det på en skiva så kan jag lägga upp det. Här är 2 egobilder jag knäppte med mitt stativ, min kamera och min kåpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim