JAG ÄR EN VÄRLDSFÖRÄLDER

Efter ''Humor-galan'' kände jag bara att jag var tvungen att göra något, hjälpa till. Hjälpa dem oskyldiga små barnen. Jag har alltid tänkt att vilja göra någonting men inte vetat hur, så nu tog jag tag i det. Nu ger jag 100 kronor i månaden till UNICEF och till behövande barn. Gör det du med. Stöd och var med mig och UNICEF att hjälpa små oskyldiga barn. Anmäl dig som världsförälder här: http://unicef.se/bli-varldsforalder
TACK FÖR ATT DU HJÄLPER TILL. Kommentera gärna ifall du hjälper till eller ska, vore kul att veta hur många mer än jag som stödjer. Stöd. Tänk att du hjälper små barn som t ex dina syskon eller barn. Jag blev mest berörd eftersom jag såg barn som var i min lillebrors ålder. Kan inte låta sånt hända. Barn i 2 åldern ska få chans till att leka och lära sig. Inte längta efter mat eller omsorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim