Elsas mode

Jag fick med mig ett par supersnygga färgstarka sommarsandaler från EUROSKO i Gekås. Jag tror nog jag är kär! I sommar kommer dem bli perfekta till gyllenbruna bara ben och en vit eller färgstark klänning. När jag och mamma ska utomlands i sommar kommer dem passa super bra till strandsanden.
Jag måste bara dessutom rekomendera en av dem bästa böckerna jag någonsin läst för er som inte läst den, Elsas mode. Det är en roman av Sofia Fahrman. Den handlar om mode, kärlek, jobb och bloggning. En tjej som heter Elsa som bor i Stockholm, men faktist är från Borås. Hon startar en stor modeblogg och blir en stor modebloggare känd i Sverige. Den är sjukt bra! Är helt fast i den.
Idag ska jag på en middag hos min mamma's man's bror för att fira Siv's födelsedag. Siv är min låtsas farmor, eller var. Hon var som en andra farmor för mig. Nu ska jag och becka städa lite. Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Dagens Blogg har nu startat även hos mig! Kika in och lämna din kommentar :) Direktlänk : http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html



puss & Kram

2012-05-02 @ 01:10:55
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim