basic wednesday

grå tisha H&M, Miss Snob-jeans, brun kuvertväska och sen ett par vita converse.
kände för en dag med basic's. Det var skönt, haha. Jag trivs väldigt mycket i t-shirt och jeans + ett par converse. Det känns liksom.. min stil, ungefär. Invigde dessutom mitt nya kamerastativ som jag köpte idag för ynka 174 spänn!!! Ett super fynd. Det är ett superstativ. Det funkar till både kompakt- och system-kamera. Tycker jag är jätte bra eftersom jag just nu har en kompakt. Idag var det mega varmt och skönt ute så är det samma imorgon blir det nog shorts eller klänning. På konfan idag så övade vi till själva konfirmationen som är den 12:e maj. Tiden går snabbt! Hoppas ni haft en bra onsdag. Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim