Vänga

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Jag och familjen har varit i Vänga och lyssnat när min faster och några vänner till oss uppträdit. Dom var jätte duktiga, precis som vanligt. Lugna och vackra låtar som passar till en lugn sommar eftermiddag. Riktigt vacker var det iallafall. Jag har en film när min faster sjunger men orkar inte lägga upp den just nu. Förresten så ska jag från outanowhere ner till mina kusiner med 12 tåget imorgon. Min äldsta kusin tar studenten och min andra kusin går ut nian. Jag har inte träffat dem på hur länge somhelst, så det ska bli jätte roligt att träffa dem igen. Ska nog packa med mina ridkläder och kanske får rida deras hästar, kanske..? Iallafall. Nu måste jag packa, hoppas ni haft en bra start på erat sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim