i'm on bak-ing track


Sorry,sorry,sorry för ingen uppdatering på ett tag. Men har inte haft så mycket att skriva om eller bara haft mycket att göra. Men nu är det sommarlov!!! Och jag inviger min första dag på sommarlovet 2012 med att baka cupcakes. Eftersom jag ska göra väldigt mycket i sommar så kommer jag ha mycket att skriva om. Ska till Gotland med familjen, till varberg med vänner, antagligen utomlands, till Götet, Liseberg och ska sommarjobba. Den här sommaren kommer rocka! Nu ska jag fortsätta med mina söta cupcakes som ska vara i mina underbara formar med One Direction musik i bakgrunden. Underbart. Hemma själv också, så ska dansa runt i lägenheten förfullt. Wehi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim